
Timati yalnız Fortuna üçün: «Mən biznesdən zövq almağı sevirəm»
Timur Yunusov, daha çox Timati adı ilə tanınan məşhur ifaçı, musiqi prodüseri, aktyor və klub həyatının tanınmış simasıdır. Bundan əlavə, o, biznesmendir – Black Star Wear geyim markasının yaradıcısı, Black Star Inc. prodüser mərkəzinin təsisçisi, barbər və döymə salonları şəbəkəsinin qurucusu, eləcə də restoran biznesində uğur qazanan şəxsdir.
Elə buna görə də onunla müsahibəyə məhz bu mövzudan – çoxşaxəli istedadı və bu qədər fərqli sahələrdə fəaliyyəti barədə sualla başlamağı qərara aldıq.

— Sizdə hansı tərəf üstünlük təşkil edir? Sizcə, doğrudanmı insan istedadlıdırsa, hər sahədə istedadlı olur?
— Mənə çox xoş gələn bir ifadə var, bir dəfə onu Fridrix Engels demişdi: “İnsanları hərəkətə gətirən hər şey onların beynindən keçməlidir; amma bu şey həmin beyində hansı formaya düşəcək, bu, çox böyük dərəcədə şəraitdən asılıdır.” Mən 27 illik həyatımda müxtəlif şəraitlərə düşmüşəm, fərqli insanlarla qarşılaşmışam, müxtəlif məbləğdə pullar qazanmışam… Bütün bunlar mənim yaradıcılığıma, biznesimə, maraqlarıma və məqsədlərimə təsir göstərib. Bəzi şeylər isə, şübhəsiz ki, dəyişməz qalıb — məsələn, hələ çoxdan arzuladığım bir şey vardı: hip-hop üslubunda tanınmış ifaçı olmaq. Qalan hər şey isə insanlarla və şəraitlə birlikdə gəlib. Mən isə kommersiya damarım sayəsində bütün bunları tez qavrayıb real, işlək bir işə çevirə bilmişəm. Hər şey sadədir.

– Siz restoran sahibisiniz, “Black Star Club” klubuna və “Black Star” restoranına sahibsiniz. Sizin üçün restoran biznesində uğurun əsas meyarı nədir?
– Özümü rəsmi şəkildə rieltor (restoran sahibi) adlandırmazdım. Bəli, mənim klub və restoran layihələrim olub, amma bu sahəyə həyatımı həsr etməyə heç vaxt hazır olmamışam. Məsələn, indi bu işlə məşğul deyiləm. Amma bu o demək deyil ki, gələn il bu sahədə yeni bir ideya ilə çıxış edib onu reallaşdırmayacağam. Hazırda mənim üçün daha vacib olan musiqi yaradıcılığı, leyblimdəki artistlərin tanıdılması, Qərbdəki əməkdaşlıqlar və geyim xəttimizin inkişafıdır. Sabah nə olacaq? Görəcəyik!
– Biznesə başlayarkən siz ilk növbədə layihənin iqtisadi və maliyyə tərəfləri barədə düşünürsünüz, yoxsa ideya və sosial əhəmiyyəti sizin üçün daha vacibdir?
– Mən bu meyarların hamısını bacarıqla birləşdirirəm. Amma dəqiq deyə bilərəm ki, mənə maraqlı olmayan və ya mənim prinsiplərimə zidd olan bir layihə ilə heç vaxt məşğul olmayacağam. Hətta bu layihə böyük qazanc vəd etsə belə. Mən biznesdən zövq almağı sevirəm, əgər sən məşğul olduğun işdən iyrənirsənsə, bu zövq haradan gələcək? Düşünürəm ki, sualınıza cavab verdim.

– Restoran biznesində “şou”, “komfort” (interyer-dizayn), “menyu” kimi açar sözləri hansı ardıcıllıqla yerləşdirərdiniz?
– Çətin sualdır. Doğrudan da çətindir. Gəlin bunu bir yerdə müəyyənləşdirək. Siz heç vaxt pis yemək verilən restorana getməzsiniz, elə deyilmi? Elədir! Deməli, əgər insanlara xarab yemək təqdim edirsinizsə, heç bir interyer və heç bir şou sizin məkanınızı xilas edə bilməz. Buna görə də, birinci yerə avtomatik olaraq “menyu”nu qoyuruq. İkinci yeri, yəqin ki, “şou”ya verərdim. İnsanlar həm çörək, həm də tamaşa istəyirlər. Çörəyi verdik, indi növbə tamaşadadır. Üçüncü yer isə interyerə düşür.
– Sizin otel biznesi ilə bağlı layihə planınız varmı?
– Hələ ki, yox. Bu çox mürəkkəb bir sistemdir və onu həyata keçirmək üçün xeyli vaxt tələb olunur. Hazırda bu vaxta malik deyiləm. Gəlin bu sualı təxminən 5-7 il sonraya saxlayaq.
– Siz tez-tez Bakıya səfər edirsiniz. Adətən hansı oteldə qalmağa üstünlük verirsiniz?
– Həmişə fərqli otellərdə. Bu, təşkilatçılardan və onların büdcəsindən asılıdır. Amma bir şeyi dəqiq deyə bilərəm: mən qaldığım otelin beş ulduzdan aşağı olmamasına fikir verirəm. Sonuncu dəfə, səhv etmirəmsə, “Hyatt” otelində qalmışdım.

– Otel seçərkən sizin üçün əsas meyar nədir?
– Komfort, məxfilik və ad.
– Bakıda hansı restoranın interyeri sizə daha çox xoş gəlir?
– Təəssüf ki, axşam yeməyi yediyim restoranların adlarını yadda saxlamıram. Əsasən, oteldə yemək yeyirəm.
– Azərbaycan milli mətbəxi barədə nə düşünürsünüz?
– O, heyranedici dərəcədə dadlıdır, amma təəssüf ki, hər gün belə yeməklərlə qidalana bilmərəm. Orqanizm başqa cür qidalanmağa öyrəşib və hər hansı dəyişikliyi “təəccüblə” qarşılayır.
– Dünyada sizi ən çox təəccübləndirən və yaddaqalan restoran və otel hansıdır?
– Ay, onların sayı çoxdur. Hamısını xatırlaya bilmərəm. Amma mütləq hansısa birini deməliyəmsə, belə deyərdim: Sen-Tropedəki “VIP Room”.
– Timur, jurnalımız pozitivlik və uğura yönəlmiş mesajlar verir. Sizin şəxsi “uğur formulanız” nədir?
– Mən sadəcə öz işimi sevirəm, ona hörmətlə yanaşıram və bu işə çoxlu vaxt sərf edirəm. Məqsədlərimi müəyyənləşdirirəm, onları həyata keçirmək yollarını tapıram və ardıcıl şəkildə lazımi istiqamətdə hərəkət edirəm. Hay-küysüz və əsəb keçirmədən. Mən yaradıcılıqla məşğulam və bu iş mənə xeyli gəlir gətirir. Beləcə, musiqini biznesə çevirmişəm. Və bu, kifayət qədər uğurlu alınıb. Mən sübut edəcəyəm ki, Rusiyada keyfiyyətli və ən əsası, tələbat olan musiqi məhsulu hazırlamaq mümkündür və bununla pul qazanmaq olar. Şou-biznes – digər sahələr kimi bir biznesdir. Sadəcə bizim ölkədə bunu çox gec anlayıblar. Əminəm ki, on il sonra rusiyalı sənətçi öz həyatını ləyaqətlə təmin edə biləcək, prodüserin ağzına baxmadan. Və əlbəttə, heç vaxt inadkarlıq və zəhməti unutmayın. İstənilən qapını açmaq üçün sən gücə sahib olmalısan, bu gücü sənə isə yalnız inadkarlıq, inam və ağlasığmaz zəhmətsevərlik verə bilər. Və bunlar istedaddan, uğurdan (bu da az əhəmiyyətli deyil), iti ağıldan, saf və yaxşı ürəkdən və digər məqamlardan əlavədir. Qapılar yalnız həqiqətən buna layiq olanların üzünə açılır. Mən buna qəti şəkildə inanıram. İnsan layiq deyilsə, o, milyardlarla pulu olsa belə, gec-tez o müqəddəs qapı onun üzünə bağlanacaq.

– Sizin həyatınızda ən taleyüklü “Fortuna təbəssümü” hansıdır?
– Doğulmağım.
– Uğur üçün sevdiyiniz affirmasiya (özünütəsdiq) nədir?
– Hər şey var… hər şey olacaq!
Müsahibəni aparıb: Səidə Musayeva, “Fortuna” jurnalının baş redaktoru.
Fortuna arxivi, 2011.



