PR & LiFestyle

Qadın Dəbi Viktoriya Dövründə: XIX Əsrdən Danışırıq

Uzun müddət ərzində Fransa qüsursuz şəkildə dünya paytaxtı və «dəb beşiyi» olub. Məhz Fransa, dəbin tarixində dönüş nöqtəsi yaradaraq yüksək dəbin qanunvericisinə çevrilib və bütün Avropaya öz zərif yeniliklərini təqdim edib. Lakin bu gün biz bu dəb yolunun ən başlanğıc mərhələsinə diqqət yetirəcəyik. Beləliklə, sizə Viktoriya dövrü qadın dəbi meylləri haqqında danışırıq və XIX əsri müzakirə edirik.

 

 

XIX əsrin qadın dəbinin əsas meyarları çılpaq çiyinlər, geniş və şişkin qolçuqlar, beli dartılmış paltarlar, həmçinin müxtəlif parça, rənglər, lentlər, dantellər və yayların zəngin müxtəlifliyidir.

 

“Anna Karenina” (2012) filminin kadrı.

 

Bununla belə, qadın geyiminin ən fərqləndirici atributlarından biri krinolin oldu. İzah edirik: bu, içəridən paltara həcmlilik verən, elastik çələnglərdən və metal halqalardan ibarət bir konstruksiyadır. Həm yuvarlaq, həm də oval formalarda geyilirdi.

 

 

Ən əsas tendensiyalardan biri paltarın sinə və qol hissəsindəki şişkinlik idi. Bu cür paltarların geyilməsi xanımlar tərəfindən həm ev şəraitində, həm də böyük tədbirlərə çıxarkən üstünlük verilirdi.

 

2006-cı il istehsalı “Maria Antuanetta” filmindən kadr.

 

Balo paltarları isə dərin dekolte kəsiyi ilə fərqlənirdi, bəzən isə qollarsız olurdu. Paltarlar, adətən, romantizmi, qadınsılığı təmsil edir, qadın bədəninin gözəlliyini vurğulayırdı. Əgər əsrin əvvəlində tünd, dərin və doymuş rənglər populyar idisə, çox keçmədən onlar işıqlı və incə tonlarla əvəz olundu, daha sonra parlaq və rəngarəng rəng birləşmələri daxil oldu. Qadın obrazları mütləq şaldan, pelərindən, mufudan və çətirdən ibarət olmalı idi.

 

“Эпоха невинности” (1993) filmindən kadr.

 

 

XIX əsrin birinci yarısından fərqli olaraq, əsrin ikinci yarısı insanın var-dövlətinin açıq-aydın nümayişi və lüksün geyimlər və kostyumlar vasitəsilə təbliğ olunması ilə seçilirdi. Zəngin işləmələr, əlavə edilmiş süni çiçəklər, parıldayan qızılı ipəkdən hörülmüş ipək və hörüklər parçaların üzərini bəzəyirdi. Parçanın özü əsasən ipək, yun, atlas, ştofa və samurdan toxunurdu.

 

 

 

«Ещё одна из рода Болейн» (2008) filmindən kadr

 

Şallar, pelerinalar və bədənə oturan jiletlər üst geyim olaraq istifadə edilirdi. XIX əsrin sonlarına doğru, aşiq baxışlarını özünə cəlb edən paltarlarda hələ də sıx korse olmadan mümkün olmurdu. Bundan əlavə, yeni bir yenilik də ortaya çıxdı: artıq paltarların daha da genişlənməsi üçün ikili ətəklər istifadə edilməyə başlandı.

 

 

Əgər bu dövrün ayaqqabılarından danışmaq olarsa, əsasən yüksək və ya orta topuqlu, bağlanan botinkalar üstünlük təşkil edirdi. Aksesuarlar arasında isə qadınlar kiçik ipək və ya saman şlyapalarına, üzüklərlə bəzədilmiş, müxtəlif broşlar, sırğalar və kulonlara üstünlük verirdilər.

 

Aktrisa Kira Naytli. “Anna Karenina” (2012) filmindən kadr.

 

Viktoriya dövrünün modası o qədər zəngindir ki, müəyyən bir görüntüyü müzakirə etmək və ya araşdırmaq uzun müddət davam edə bilər. XXI əsrdə bizə çoxsaylı mənbələrdən istifadə edərək oxumaq və izləmək imkanı verilir ki, bu da bizi dərhal möhtəşəm paltarlar, qadınsı siluetlər və hər bir detallarda romantizm dövrünə aparır.